Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Moniek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Moniek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Moniek

02 Februari 2014 | Nederland, Venhuizen

Lieve mensen,

Vanavond is het dan echt zover en vertrek ik voor 2,5 maand naar Nepal! Na al bijna een jaar geleden te zijn begonnen met de voorbereidingen gaat het nu dan echt beginnen! De zenuwen beginnen wel een beetje te komen :)
Hoofddoel van de reis is mijn 3 weken durende coschap Oogheelkunde in het Himalaya Eye Hospital in Pokhara. Deze begint pas in maart, dus de komende weken ben ik nog 'vrij' om genoeg van het land te kunnen zien :)
Ik vlieg op de hoofdstad Kathmandu dus daar zal ik de eerste dagen in ieder geval verblijven. De rest van de reis staat eigenlijk nog helemaal open, maar leuke ideeën heb ik wel al genoeg :)

De komende tijd zal ik proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden via deze blog. Leuke reacties zijn altijd welkom :D

Groetjes Moniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moniek

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2386

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 18 April 2014

Oogheelkunde coschap Nepal!

Landen bezocht: